ALTRES ACTIVITATS DE SWING EN EL MARC DEL FESTIVAL DE JAZZ DE TERRASSA

 

BALLADA A LA BIBLIOTECA CENTRAL

Ja ho vam fer l'any passat i aquest cop hi hem tornat.  Dins del cicle d’Aperitius Musicals que organitza la Biblioteca Central de Terrassa vam fer una ballada acompanyada de comentaris prou enriquidors que, aquest cop, van estar centrats en els tempos de les cançons.

 

A la biblioteca central

 

 

BALL AL VAPOR VENTALLÓ

Com és costum, una de les activitats fetes en col·laboració amb el Festival de Jazz de la ciutat va ser una ballada centrada en algun tema. Aquest cop va ser el fons marí i per això la festa vam anomenar-la Swingbussat.

Ball de plaça

Swingbussat 1

Swingbussat 2

 Swingbussat 3

 

PICNIC JAZZ

 La traca final de les activitats va ser la participació en el popular Picnic Jazz que organitza el Festival. A més de menjar, fer-la petar, descansar i escoltar música, aquest cop vam poder ballar, també, al so de la Barcelona Jazz Orquestra. 

Picnig Jazz 2023

 

 

SWING STAGE 2023, GRÀCIES!

 MÉS informació